2012. december 29., szombat

Szerkesztő bemutatkozás - Ferencz Viktor

Sziasztok, Ferencz Viktor vagyok, új szerkesztő, nemrég keresett meg az alapító egy közös beszélgetésünk után,hogy felvenne szerkesztőnek.Nos, én beleegyeztem,de volt egy úgymond "feltétel" a bekerülésemhez, ez pedig az,hogy én felnőtt (28 éves) dolgozó ember vagyok, informatikusként dolgozom, januártól újra beindul a meló, szóval keveset fogok fent lenni, de azt e keveset, amit vagyok, igyekszem a legtökéletesebb hírekkel feltölteni. Ti választotok,mit szeretnétek. Régi hírekről írjak a WWE-ben,vagy újakról? Vagy esetleg mindkettőre kíváncsiak vagytok? Esetleg más ötletetek, amit szeretnétek itt látni?  Írjátok meg nyugodtan kommentben! Esetleg beszélgetni akartok velem régi/új pankrációs történésekről?Ha fent vagyok a chaten, nyugodtan írjatok rám! Én ígérem,teljes tudásom szerint teljesíteni fogom kéréseteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése