2012. december 29., szombat

Molnár János interjú

1. Mikor és hogyan ismerkedtél meg a profi birkózással?
1. 1990 április 13, péntek, (jellemző... ) bekötötték végre valahára a kábeltévét, az osztályomból mindenki ezt nézte, én meg, az egyik legszegényebb gyerek, csak ámultam, hogy miféle csoda ez, amit mindenki néz és hozzám nem jut el, mert nincs pénzünk. Akkoriban a Eurosporton pénteken este ment a WWF - ma WWE - Prime Time Wrestling, láttam már a műsorújságban is, alig vártam, hogy nézhessem. Az első meccs amit láttam, az egy Jake The Snake vs. Jobber - akkoriban nem ismertük ezt a terminust, ezért a jobbereket csak "szarosoknak" hívtuk - meccs volt és azonnal tudtam, hogy ez nem igazi verekedés, de megfogott a hangulata és hogy mennyi néző volt az arénában. Aztán pár hét múlva megláttam a Sky One-on az első szombat délutáni Superstars of Wrestling showt, majd vasárnap a Wrestling Challenge-et is, talán 17.00 és 18.00 között mentek hétvégén. Fix műsorrá váltak és rajongó lettem.

2. Ki a kedvenc pankrátorod?
2. Nincs kedvenc pankrátorom, leszoktam arról, hogy kedvenceket jelöljek ki. Eleinte Superfly Jimmy Snuka volt, majd ő elment a WWF-ből 1991-ben és visszavonulásáig Bret "The Hitman" Hart lett az. Az 1991-es Summer Slam meccsen nagyon drukkoltam neki Mr. Perfect (RIP) ellen, csodálatos meccs volt és Hitman megnyert engem örökre (mellesleg az Intercontinental övet is).

3. Melyik a kedvenc szervezeted?
3. A HCW. Mi más?  :)4. Örültél, mikor a Direktorok felkértek szakkommentátornak a Véres November 3-ra?
4. Igen. Megtiszteltetésnek éreztem akkor is és annak érzem most is. Ez nekem nem munka, nem is kérek - és nem is fogok - semmilyen ellenszolgáltatást. Abban a pillanatban, hogy munkának fogom érezni - remélem ez a pillanat sosem jön el - abba fogom hagyni. Ezt szerelemből jó csinálni, másként nem érdemes.

5. A HCW-ből kit tartasz a legtehetségesebbnek?
5. Yan Colby hatalmas tehetség.

6. Milyen a kapcsolatod a Direktorokkal?
6. Professzionális. Ők hívtak meg és jó tett helyébe jót várj.
7. Mi a véleményed arról, hogy Murlock visszavonultatta Michael Nuts-ot?
7. Michael Nuts visszavonult. De majd jön helyette más és Murlockot helyére teszi. Mondjuk Murlock-ot valamilyen Death Lock-ba. Ott a helye.

8. Mi a véleményed Nitro halálugrásáról?
8. Nitro lenyűgöző atléta. Nem volt bölcs döntés, ekkora tehetségnek gondolnia kell a jövőre, de ha olyan nőm lenne mint Sexy Jesse, én is mindent bevállalnék értem. Nyamm!   <3

9. Mi a véleményed a Dover-Icarus meccsről ami a VN3-on zajlott?
9. A HCW történetének minden túlző jelzőt félretéve a legbrutálisabb meccse volt. Akár a helyszínen, akár az élő közvetítésben azt mondom: minden pénzt megért. Örülök, hogy a bajnoki címhez méltó győzelem volt. Egy igaz bajnok, egy küzdő bajnok, egy LEGYŐZHETETLEN bajnok, azaz Dover nyerte, ami ismét azt bizonyította, hogy a Direktorok kiváló szemmel rendelkeznek és nem nyúlnak mellé.

10. Kit távolítanál el a HCW-ből?
10. László Roli az első válaszom, de mivel ő már nincs itt és novemberben is csak illegálisan tartózkodott a helyszínen, így Koppányra esik választásom. A közönség gyűlöli - nem úgy mint engem -, csak riasztja a befektetőket ezzel a borzalmatos kinézetével, gátolja a HCW előrelépését, hogy mi legyünk Európa legnagyobb pankráció szervezete. Szent István sem véletlenül tette helyére "nagy" elődjét - ha ilyenekre hallgatnánk, nem lennénk Európában. Le vele!
Nem is tudom mit keres itt, gyanítom csak pénzt. Remélem nem fog találni és az Áttörés neki Megtörés, karrierjének pedig Derékba Törés lesz.

Köszönjük Molnár úr válaszait!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése